Organització
Organigrama de la junta directiva de l’AMPA del curs 2020-2021. Passejeu el ratolí per damunt de la imatge per obtenir més informació.
Representar l’AMPA, convocar i presidir la Junta Directiva, com també l'Assemblea General, i dirigir els debats, adoptar les mesures que consideri urgents per a la bona administració social, tenir cura del compliment dels estatuts i subscriure, juntament
amb el secretari/a, les actes de la sessió i tota classe de documents procedents de l'associació.
Assumir accidentalment la presidència quan així resulti necessari, en cas d'absència, de malaltia, per delegació que li sigui conferida, i d'altres circumstàncies plenament justificades, així com també en el supòsit de dimissió del president/a.
Gestor econòmic. Custòdia dels fons socials i els llibres de comptabilitat, controlar els cobraments de les quotes i realitzar els pagaments que el president/a li ordena, confeccionar el balanç econòmic i portar la comptabilitat de l'associació.
Administració de l’AMPA. Custodia els llibres (excepte els de comptabilitat), els documents i el segell de l'associació. Porta el registre de socis i sòcies al dia, redactar les actes de les sessions de la Junta Directiva i de les assemblees generals, lliura i certifica tot allò que fa referència als llibres i documents socials, amb el vistiplau del president/a, i s'ocupa de la correspondència social.
Assistir i substituir el secretari/a en qualsevol de les seves funcions, pels mateixos motius exposats que en el cas del vicepresident/a.
Consell Escolar
Recaptar i custodiar el fons de l’AMPA i elaborar els pressupostos anuals.
Seguiment dels moviments bancaris i gestió de les incidències econòmiques, ja sigui amb els proveïdors externs com amb les famílies de l’Escola.
Revisar els contractes amb les empreses proveïdores i el personal contractat.
El nostre objectiu treure el màxim profit de les noves teconoogies en tots els àmbits de l'AMPA, i especialment en les comunicacions amb les famílies.
En aquest sentit la comisió du a terme diferents projectes com la creció de la nova web, la unificació dels canals de comunicació, el procés d'inscripció on-ine a extraescolars, etc.
Treballar perquè els infants amb necessitats especials puguin accedir a qualsevol activitat que organitza l’escola, interactuar de forma transversal amb totes les altres comissions ja existents per tal d’incorporar pautes dirigides a aquest objectiu, Sensibilitzar a la comunitat educativa.
Analitzar les possibilitats de millora dels recursos posats a disposició per l’escola per oferir els serveis de l’AMPA amb la màxima qualitat.
Gestionar el servei de cuina propi de l’AMPA i supervisar el servei de monitoratge del migdia.
Organitzar les activitats extraescolars, els serveis d’acollida i de ludoteca.
Organització dels Casals d’estiu i colònies.
Distribuir els llibres i gestionar el material escolar.
Organitzar anualment la festa de final de curs, la de Carnestoltes i el festival de cloenda d’activitats.
Col·laborar en les festes tradicionals de l’Escola i participar en les activitats del districte.
Organitzar activitats i xerrades d’interès per a les famílies.
Ser referent de contacte amb diversos ens externs a l’escola (FAPAC/AMPESUNIDES Les Corts) per treballar de manera conjunta i en xarxa en la defensa de les escoles públiques i dels seus valors, com el respecte, la solidaritat i la inclusió.
Organitzar i fer partícep a les famílies de l’escola de les accions solidàries organitzades per l’AMPA..