La Junta
Actua com a Òrgan de Representació de l’AFA. S’encarrega de la gestió de l’AFA entre les Assemblees, decidint sobre les qüestions del dia a dia de l’associació sense contradir els mandats acordats en l’Assemblea General.
Càrrecs de la Junta i funcions:
1.- President/a (obligatori)
Màxim representant de l’AFA.
Funcions:
- Dirigir i representar l’associació,
- Convocar, presidir i dirigir les reunions de l’Assemblea General i la Junta Directiva de l’AFA,
- Dirigir els debats i adoptar les mesures que consideri urgents per a la bona administració social,
- Revisar les actes, els documents i els certificats que li presentin el/a secretari/a i el/la tresorer/a i tenir cura del compliment dels estatuts.
2.- Vicepresident/a
Suport del president/a i en la seva absència passa a assumir les seves funcions.
3.- Secretari/a (obligatori)
Encarregat de gestionar/custodiar tota la documentació de l’AFA.
Funcions:
- Custodia els llibres (excepte els de comptabilitat), els documents i el segell de l’associació,
- Portar el Llibre de socis/socies al dia,
- Redactar i signa totes les actes de les reunions de l’Assemblea i de la Junta Directiva,
- Redactar i autoritzar tots els certificats en allò que fa referència als llibres i documents socials de l’associació i fer la funció dels recordatoris dels acords als que s’arriba en Juntes.
- Ocupar-se de la correspondència social amb ens externs a l’escola.
4.- Vicesecretari/a
Suport del secretari/a i en la seva absència passa a assumir les seves funcions.
5.- Tresorer/a (obligatori)
Responsable de tots els recursos de l’associació.
Funcions:
- Elaborar el pressupost, el balanç i la liquidació de comptes.
- Elaborar els llibres comptables
- Signar els rebuts i demés documents de tresoreria
- Realitzar el pagament de les factures, amb el vist-i-plau del president/a.
6.- Vocals
Col.labar amb la Junta Directiva actuant com a representant de les diferents àrees de treball o Comissions en les que s’estructuren els serveis de l’AFA als seus associats.
Funcions:
- Gestionar l’activitat de la Comissió,
- Actuar com a referent de contacte amb les entitats proveïdores de la Comissió,
- Presentar projectes anuals de millora o seguiment