Piscina

Dirigit a: I3 a 2on

Responsable: Club Metropolitan (activitat) / Divers (acompanyament des de l’escola al Club).

Descripció de l’activitat: La natació és una de les activitats físiques més completes que hi ha, potencia el desenvolupament dels nens i nenes proporcionant nombrosos beneficis tant físics com psíquics. A més ajuda al desenvolupament psicomotor, millora la coordinació i l’equilibri incrementant el sentiment d’independència i d’autoconfiança i alhora els infants es diverteixen.

Es pretén una evolució en l’aprenentatge de la natació, passant per un primer moment on nedem amb maneguets i flotador a l’ajut d’un cinturó més endavant, i finalment sense la necessitat de cap material de flotació. Trimestralment Metropolitan realitza una avaluació del progrés de cada infant.

El curset dura 45 minuts, realitzat a la piscina climatitzada del Club Metropolitan entre les 16:30 i les 17:15h. Els grups es fan per curs escolar i no per nivell de natació, amb l’excepció de 1r i 2n de primària. La ràtio és d’un/a professor/a per cada 8 infants, que treballa amb ells/es dins l’aigua.

Material / vestuari: Equipament de piscina marcat amb el nom (tovallola o barnús, banyador, barret de bany i sabatilles de goma). Es recomana l’ús d’ulleres de natació. Recomanem també que vinguin vestits amb roba fàcil de posar i treure (portar sempre la mateixa roba el dia de piscina és un bon suggeriment perquè els infants la reconeguin a l’hora de canviar-se) i que tota la roba estigui marcada amb el nom (mitjons, roba interior, xandall, bambes…).

Lloc de realització i recollida: L’activitat es realitza al Gimnàs Metropolitan (C/ Galileu, 186). La recollida es farà a les 17:45h al porxo exterior de les instal·lacions del Club, sempre deixant lliure el passadís d’entrada al gimnàs. Es prega puntualitat (en el cas excepcional de no poder arribar a l’hora indicada, preguem contactar amb algun dels pares/mares d’altres nens/es per tal d’avisar als monitors/es o posar-vos en contacte amb l’empresa que gestiona l’acompanyament a l’activitat (Diver’s, 934 464 291 o 662 518 326). Recordeu que en cas d’absència dels familiars sense avís, en un temps prudencial, els monitors/es no poden quedar-se amb els infants i estan obligats/des a informar la Guàrdia Urbana.